مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 00:272022-10-24بين الملل

دیپلمات روس: ادعاها درباره پهپادهای ایرانی، برای نابودی برجام است


یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه در نشست کمیته نخست مجمع عمومی سازمان ملل به توضیح هدف غربی ها از طرح ادعای حضور پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین و ربط آن با برجام پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با تداوم ادعاها و گزافه گویی مقامات کی یف و متحدان غربی آن درباره استفاده در سال 2018 آشکارا نقض کرد - بهانه دیگری برای برچیده شدن نهایی این توافق ابداع کرد .

طبق این گزارش، این دیپلمات ارشد روس همچنین افزود: نتیجه اینگونه اقدامات غیرمسئولانه به طور حتم افزایش تنش در منطقه خلیج فارس خواهد بود.

چنین فعالیت های کوته فکرانه ای به هیچ چیز ختم نمی شود، زیرا، همانطور که گذشتگان گفته اند، کسی که باد می کارد، توفان درو می کند .

چند روز قبل  جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، مدعی شدند که روسیه از پهپادهای انتحاری ایرانی برای حملات اخیر به کی یف و زیرساخت های انرژی اوکراین استفاده کرده است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اما در واکنش به این ادعاها گفت که موضوع خرید پهپاد از ایران به طور جعلی و ساختگی در رسانه های آمریکایی مطرح شده است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز با رد ادعای مقامات غربی درباره خرید پهپاد از ایران، گفت در جریان عملیات نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: ادعاها درباره پهپادهای ایرانی، برای نابودی برجام است

دیپلمات روس: ادعاها درباره پهپادهای ایرانی، برای نابودی برجام است