مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 06:122022-10-25بين الملل

روسیه: آمریکا با کارشکنی مانع شرکت ما در اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی شد


وزارت امور خارجه روسیه اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای شرکت هیات دولت روسیه در کنفرانس آژانس بین المللی انرژی اتمی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا ، سخنگوی گفت، این واقعیت که آمریکا برای هیات روسیه روادید برای شرکت در کنفرانس بین المللی آژانس بین المللی انرژی اتمی در شهر واشنگتن را صادر نکرد از نظر مسکو غیرقابل قبول است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، این کنفرانس آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت عنوان انرژی هسته ای در قرن بیست ویکم قرار است در سطح وزیران در بازه 26 – 28 اکتبر  2022 (چهارم تا ششم آبان 1401) در شهر واشنگتن برگزار شود.

هیات روسیه متشکل از نمایندگان شرکت دولتی روس اتم و شرکت ناظر فنی روس تک نادزور برای شرکت در این کنفرانس برنامه ریزی کرده بود.

زاخارووا در بیانیه ای گفت: آمریکا به رغم این حقیقت که درخواست های مربوطه از قبل و مطابق با رویه های مقرر شده تحویل داده شدند هرگز برای نمایندگان روسیه روادید صادر نکرد.

به این ترتیب جلوی شرکت روسیه در یک رخداد بین المللی مهم سازماندهی شده توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی به نحوی مطلقا غیرقابل قبول و بدون هیچ دلیلی گرفته شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، خودداری آمریکا از صدور روادید برای هیات اعزامی روسیه به کنفرانس آژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا با کارشکنی مانع شرکت ما در اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی شد

روسیه: آمریکا با کارشکنی مانع شرکت ما در اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی شد