مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 08:172022-10-25سياسي

گازرسانی به مناطق روستایی سمنان توسعه یابد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان، پیگیری برای توسعه گازرسانی به مناطق روستایی فاقد گاز را در این استان ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با وی، با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف گاز بزرگ ترین کمک مردم در حفظ این سرمایه ارزشمند است، اظهار کرد: با توجه به گسترش گازرسانی، باید در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کرد.

وی گفت: این موضوع از طریق ظرفیت های موجود در نماز جمعه و مساجد بیان شده و خواهد شد و عمل به آن باید مورد توجه جدی مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تشکر از پیگیری های انجام شده برای توسعه گازرسانی به مناطق روستایی فاقد گاز افزود: موضوع عدالت محوری علاوه بر مهاجرت معکوس، منجر به رونق تولید و رفاه حال روستاییان می شود.

مطیعی بیان کرد: این امر با رفع موانع و تأمین به موقع اعتبارات و همکاری مسؤولان شتاب خواهد گرفت و بی تردید خدمتگزاری به مردم فرصت مغتنمی است که باید قدر شناخت.

لزوم توجه به مصرف بهینه گاز سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز ضمن بیان عملکرد و ارائه گزارشی از آخرین وضع گازرسانی و پروژه های در دست اقدام، مطالبی در خصوص صرفه جویی گاز بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به مناطق روستایی سمنان توسعه یابد

گازرسانی به مناطق روستایی سمنان توسعه یابد