مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 08:522022-10-25پزشكي

پیشی گرفتن آنفلوآنزا از کرونا در اصفهان


شدت ابتلای مردم اصفهان بویژه دانش آموزان به آنفلوآنزا در روزهای اخیر به حدی بوده که به گفته مسوولان بهداشتی استان این بیماری از کرونا پیشی گرفته است و به این دلیل با اتخاذ تدابیر و اقداماتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، از سه هفته گذشته گزارش هایی مبنی بر افزایش ابتلا به بیماری های تنفسی منتشر شد به نحوی که ابراهیم قادری رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت نسبت به افزایش آنفلوآنزا در کشور هشدار داد.

به گفته این مقام مسوول وزارت بهداشت، سطح ایمنی عموم جامعه به ویژه کودکان در برابر ابتلا به آنفلوآنزا و ویروس های تنفسی پایین آمده به همین دلیل این قشر از افراد در معرض مبتلا شدن به این بیماری هستند و در ماه های آینده طغیان این ویروس تنفسی را تجربه خواهیم کرد.

آنفلوآنزا یک بیماری عفونی تب دار معرفی می شود که دستگاه تنفسی را تحت تاثیر قرار می دهد، به شدت واگیردار است و افراد دارای بیماری های زمینه ای، کودکان و سالمندان نسبت به سایر افراد، بیشتر در معرض ابتلا به آن قرار دارند.

همچنین به گفته پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، میزان مراجعه مردم و ازدحام در درمانگاه ها و مطب پزشکان در 2 هفته اخیر گویای بالا رفتن میزان ابتلا به آنفلوآنزا در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشی گرفتن آنفلوآنزا از کرونا در اصفهان

پیشی گرفتن آنفلوآنزا از کرونا در اصفهان