مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:172022-10-25اقتصادي

پول‏ های تهران کجاست؟


گزارش دخل و خرج سه ماه نخست امسال شهرداری تهران نیز به این ناترازی دچار بود و در آن زمان مساله عدم ثبت حقوق و دستمزد به عنوان یکی از عوامل دخیل در این ناترازی عنوان شد.

- دنیای اقتصاد نوشت: گزارش دخل و خرج شهرداری تهران در نیمسال اول 1401 به دلیل فاصله زیاد درآمدهای حاصل شده با هزینه های صورت گرفته سوال برانگیز شده است.

در حالی که مدیریت شهری در فاصله فروردین تا شهریور امسال 18 هزار و 745 میلیارد تومان درآمد کسب کرده، در این مدت طبق گزارش رسمی ارائه شده در صحن شورای شهر، فقط حدود شش هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

پاسخ به این پرسش که پول های تهران کجاست؟ از آن جهت اهمیت دارد که منعکس کننده وضعیت انضباط مالی و شفافیت در مالیه شهرداری تهران است.

  شهرداری تهران در حالی درآمد وصولی خود در شش ماه نخست 1401 را حدود 18 هزار و 745 میلیارد تومان اعلام کرده که با توجه به بودجه 50 هزار و 370 میلیارد تومانی مصوب برای سال جاری، در برش نیمساله معادل 74 درصد از آنچه انتظار می رفت محقق شود، تحقق پیدا کرده است.

    این گزارش در عین حال نشان می دهد از مجموع 48 هزار و 485 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای که در مصوبه بودجه 1401 شهر تهران پیش بینی شده، در شش ماه به جای اینکه نصف این رقم معادل حدود 24 میلیارد تومان هزینه شود، فقط شش هزار میلیارد تومان خرج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول‏ های تهران کجاست؟

پول‏ های تهران کجاست؟