مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:172022-10-25اقتصادي

تغییر حریم شهر زرین آباد از ضلع جنوبی به شمالی زنجان


حریم این شهر از جنوب به شمال یعنی از سمت بیجار به زنجان تغییر خواد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی بیات نیا، شهردار شهر زرین آباد شهرستان ایجرود در جمع خبرنگاران با اشاره به جمعیت 4 هزار و 264 نفری شهرستان ایجرود، اظهار کرد: تغییر حریم شهر زرین آباد در کارگروه زیربنایی استان مطرح و این درخواست مصوب شد.

شهردار زرین آباد با اشاره به تغییر حریم این شهرستان از ضلع جنوبی به ضلع شمالی افزود: در واقع حریم به سمت شمال خواهد بود و علت این درخواست وجود کارخانه جات و  واحدهای تولیدی است که تمایل داشتند برای رونق کار و تاثیرات اقتصادی به سمت زنجان فعالیت و سرمایه گذاری کنند.

بیات نیا با اشاره به اینکه هنوز این موضوع ابلاغ نشده و در صورت دریافت ابلاغیه اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد، اضافه کرد: محدوده ساخت و سازی زرین آباد 127 هکتار است و طبق ضوابط و قوانین شهرسازی 5 برابر تغییر این محدود مصوب شده که این حریم در کل 630 هکتار است.

وی با اشاره به اینکه طرح تفضیلی زرین آباد که در سال 98 تدوین شده بود، خاطرنشان کرد: این طرح 12 ساله است که یک بازنگری مجدد در آن خواهیم داشت که شاید آیتم اضافه کردن محدوده برای توسعه شهر نیز درخواست قابل مطرحی در آینده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر حریم شهر زرین آباد از ضلع جنوبی به شمالی زنجان

تغییر حریم شهر زرین آباد از ضلع جنوبی به شمالی زنجان