مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:272022-10-25اقتصادي

5700 شغل برای مددجویان سمنانی ایجاد می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ایجاد پنج هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان این استان در سال جاری پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد استان سمنان با کسب بیشترین درصد جذب اعتبارات اشتغال، ایجاد فرصت های شغلی و آموزش های مهارتی برای مددجویان در برنامه های ابلاغی اشتغال در نیمه نخست سال جاری، توانست جایگاه نخست را بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: معاونت اشتغال کمیته امداد استان سمنان با ارائه طرح های متعدد توانست در سال 1401، در جایگاه نخست کشور بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به آموزش مهارتی یک هزار و 11 نفر و ایجاد دو هزار و 508 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان نسبت به برنامه ابلاغی استان تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان جایگاه نخست بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور را در این زمینه در اختیار گرفته است.

بحیرایی یادآور شد: کمیته امداد استان سمنان توانست با جذب حداکثری اعتبارات اشتغال در این شاخص با کسب رتبه برتر تمام امتیازات را از آن خود کند و در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5700 شغل برای مددجویان سمنانی ایجاد می شود

5700 شغل برای مددجویان سمنانی ایجاد می شود