مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:322022-10-25پزشكي

احضار مدیران شرکت های دارویی به سازمان بازرسی


مدیران سازمان غذا و دارو، شرکت های داروساز (تولیدکننده آنتی بیوتیک ها) و نماینده سندیکای صاحبان صنایع دارویی در پی کمبود برخی اقلام دارویی برای بررسی موضوع به سازمان بازرسی کل کشور فراخوانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنک به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، در پی کمبود برخی اقلام دارویی و با دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور، موضوع با حضور بازرس کل امور بهداشت و درمان، بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران سازمان غذا و دارو، شرکت های داروساز و نماینده سندیکای صاحبان صنایع دارویی در سازمان بازرسی کل کشور بررسی شد.

ایروان مسعودی اصل بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور در این نشست با تأکید بر اینکه کمبود اقلام دارویی یک مسئله ملی و بسیار حائز اهمیت است، افزود: در طرح دارویار که از 23 تیر امسال اجرا شد و قرار بود طی یک برنامه 2 تا سه ماهه با تعامل سازمان غذا و دارو و هلدینگ های حاکمیتی و شرکت های خصوصی فعال در حوزه تولید، دیگر شاهد کمبود دارو نباشیم ولی این موضوع در هفته ها و روزهای اخیر سلامت عمومی کشور را تهدید کرده است.

بازرس کل امور بهداشت و درمان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرسی های این سازمان در زمینه طرح دارویار گفت: جمع بندی و نتایج بررسی های بازرسی کل امور بهداشت و درمان در مرکز و بازرسی کل استان ها نشان می دهد که مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار مدیران شرکت های دارویی به سازمان بازرسی

احضار مدیران شرکت های دارویی به سازمان بازرسی