مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:472022-10-25سياسي

تقدیر از امور مالیاتی سمنان برای کمک به توسعه شهر


نماینده پرسنل شهرداری سمنان با اهدای لوح تقدیری از زحمات و حمایت های مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان برای کمک به توسعه شهر تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، سیدآرش رئوفی، نماینده پرسنل شهرداری سمنان با اهدای لوح تقدیری از زحمات و حمایت های مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تقدیر و تشکر برابر تلاشی که به نیت تقرب به خداوند متعال در رسیدن به کمال انجام می شود، را بهترین پاداش از سوی خداوند عنوان کرد.

وی گفت: با عنایت به مساعی دلسوزانه و خداپسندانه حضرت عالی در حمایت از پرسنل شهرداری سمنان، حسب وظیفه انسانی و اسلامی بر اساس حدیث لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق ، از مساعدت و پشتیبانی حضرت عالی کمال تشکر و قدردانی داریم.

نماینده پرسنل شهرداری سمنان تصریح کرد: گرچه پاداش واقعی نزد پروردگار قادر متعال خواهد بود؛ اما به رسم یادبود به جهت تجلیل از زحمات و حمایت های جنابعالی و به پاس همکاری صمیمانه و صادقانه شما در پیشرفت و توسعه شهر اخلاق سمنان، این لوح سپاس تقدیم می شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با تأسی از حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت در راه شکوفایی و رونق و پیشرفت این سرزمین موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از امور مالیاتی سمنان برای کمک به توسعه شهر

تقدیر از امور مالیاتی سمنان برای کمک به توسعه شهر