مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:522022-10-25بين الملل

هراس سیاستمداران اروپا از زبانه کشیدن آتش خشم معترضان/حرف روسیه به کرسی نشست


پایگاه خبری العربی الجدید نزدیک به قطر نوشت: تظاهرات در کشورهای اروپایی و شتاب در تغییرات سیاسی حکومت هایشان نشان می دهد که حرف روسیه درباره عواقب وابستگی سیاسی اروپا به آمریکا به کرسی نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری العربی الجدید در یادداشتی به قلم ناصر السهلی از بروکسل با عنوان اروپا در تیررس خشم از وضع معیشت: اقتصاد، سیاستمداران را ترسانده است آورده است، با شدید شدن سوز سرمای زمستان، آتش خشم مردم اروپا از وضعیت بغرنج تورم و بحران انرژی در این قاره شعله ورتر می شود.

در این یادداشت آمده است: این روزها سردرگمی و بلاتکلیفی بر وضعیت زندگی اروپاییان حاکم است، اقتصاد جنگی به جنبه های مختلف زندگی آنها هجوم آورده، به تورم فزاینده و بحران انرژی دامن زده و نارضایتی مردم را به جوش آورده است؛ به نحوی که صحنه به ظاهر ثبات و شکوفایی قاره آرام را ملال آور کرده و تغییرات سیاسی حکومت ها در آن شتاب گرفته است.

شرایط مالی و اقتصادی باعث نگرانی سیاستمداران در بسیاری از کشورهای اروپایی شده است، به ویژه پس از استعفای اجباری لیز تراس، نخست وزیر بریتانیا، که تنها برای حدود 45 روز روی کار بود.

نویسنده تصریح کرد: آنچه اروپای امروز تجربه می کند نه تنها عدم وجود هماهنگی و همبستگی در دستیابی به راه حل های مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس سیاستمداران اروپا از زبانه کشیدن آتش خشم معترضان/حرف روسیه به کرسی نشست

هراس سیاستمداران اروپا از زبانه کشیدن آتش خشم معترضان/حرف روسیه به کرسی نشست