مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 09:572022-10-25اجتماعي

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر در گلستان


بارش های بامدادی امروز سه شنبه در چند شهر گلستان علاوه بر آبگرفتگی تعدادی از معابر و میادین شهری در این استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نعمت الله حاجی زاده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از نخستین ساعات بامداد امروز و با تجمیع چند سلول بارشی، بارندگی نسبتا مطلوبی در شهرهای گرگان، آق قلا، مینودشت و علی آبادکتول به ثبت رسیده است.

وی افزود: براساس آخرین داده های هواشناسی در ساعات گذشته در علی آبادکتول 58،آق قلا 49 و مینودشت 44 میلیمتر باران بارید و متوسط بارش باران در چند ایستگاه باران سنجی در گرگان به عدد 30 میلیمتر رسید.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از بومیان و مسافران خواست در مدت زمان فعالیت این سامانه ناپایدار بارشی از نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها و مخازن سدها و تأسیسات آبی خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در هفته گذشته، علاوه بر مسدودشدن موقتی چند راه اصلی و آبگرفتگی ده ها منزل روستایی، 170 هکتار از اراضی زراعی خسارت دید و 150 راس دام سبک تلف شد.

گلستان 11 ایستگاه سینوپتیک، 21 ایستگاه اقلیم شناسی، 81 ایستگاه باران سنجی، 26 ایستگاه خودکار، 13 ایستگاه باران سنجی بر خط، یک ایستگاه جاده ای (خوش ییلاق)، یک ایستگاه جو بالا، یک سامانه کت وان (فرودگاهی)، 2 سامانه پایش گرد و غبار، 2 سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر در گلستان

بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر در گلستان