مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:072022-10-25پزشكي

کشف بیش از 25 تن مواد غذایی فاسد و غیر قایل مصرف در کاشمر


معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشمراز کشف بیش از 25 تن مواد غذایی فاسد و غیر قایل مصرف طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر در آیین تجلیل از پرسنل بهداشت محیط شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات بیمارستان شهید مدرس (ره)کاشمر برگزار شد از کشف بیش از 25 تن مواد غذایی فاسد و غیر قایل مصرف طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد و افزود: طی این دوره زمانی تعداد 383متخلف به مراجع قضایی معرفی و 13واحد عرضه و توزیع مواد غذایی  به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده است.

قائمی با اشاره به اینکه 3290مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی در این شهرستان فعال می باشد، گفت:طی این دوره همکاران بهداشت محیط مرکز بهداشت کاشمر در قالب تبم های بازرسی 19هزار و 538 مورد بازدید از مراکز عرضه توزیع و اماک عمومی به عمل آورده اند.

معاون بهداشتی شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: در این مدت 78مورد نمونه برداری مواد غذایی  انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 19هزار500مورد کلرسنجی آب در ایستگاه های ثابت و سیار در این مدت انجام شده است، افزود: در راستای تامین امنیت آب شرب شهروندان 667مورد نمونه برداری از آب شرب شهرستان از مناطق مختلف انجام شده است و نتایج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 25 تن مواد غذایی فاسد و غیر قایل مصرف در کاشمر

کشف بیش از 25 تن مواد غذایی فاسد و غیر قایل مصرف در کاشمر