مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:122022-10-25بين الملل

هراس سیاستمداران اروپا از زبانه کشیدن آتش خشم معترضان/حرف روسیه به کرسی نشست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید در یادداشتی به قلم ناصر السهلی از بروکسل با عنوان «اروپا در تیررس خشم از وضع معیشت: - پایگاه خبری العربی الجدید نزدیک به قطر نوشت: تظاهرات در کشور های اروپایی و شتاب در تغییرات سیاسی حکومت هایشان نشان می دهد که حرف روسیه درباره عواقب وابستگی سیاسی اروپا به آمریکا به کرسی نشست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید در یادداشتی به قلم ناصر السهلی از بروکسل با عنوان اروپا در تیررس خشم از وضع معیشت: اقتصاد، سیاستمداران را ترسانده است آورده است، با شدید شدن سوز سرمای زمستان، آتش خشم مردم اروپا از وضعیت بغرنج تورم و بحران انرژی در این قاره شعله ورتر می شود.

در این یادداشت آمده است: این روزها سردرگمی و بلاتکلیفی بر وضعیت زندگی اروپاییان حاکم است، اقتصاد جنگی به جنبه های مختلف زندگی آنها هجوم آورده، به تورم فزاینده و بحران انرژی دامن زده و نارضایتی مردم را به جوش آورده است؛ به نحوی که صحنه به ظاهر ثبات و شکوفایی قاره آرام را ملال آور کرده و تغییرات سیاسی حکومت ها در آن شتاب گرفته است.

شرایط مالی و اقتصادی باعث نگرانی سیاستمداران در بسیاری از کشورهای اروپایی شده است، به ویژه پس از استعفای اجباری لیز تراس، نخست وزیر بریتانیا، که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس سیاستمداران اروپا از زبانه کشیدن آتش خشم معترضان/حرف روسیه به کرسی نشست

هراس سیاستمداران اروپا از زبانه کشیدن آتش خشم معترضان/حرف روسیه به کرسی نشست