مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:472022-10-25ورزشي

ژست خودکشی را جدی بگیرید/ نسبت به این جمله ها حساس شوید


شاید بین افکار عمومی اینطور جا افتاده باشد، کسی که صحبت از کشتن خود می کند، تنها یک ژست برای جلب توجه گرفته و حرفش را نباید جدی گرفت، درحالیکه این یک باور نادرست است و این باور و باورهای اشتباه دیگر باعث می شود که خیلی افراد افسرده یا دچار بحران را به کام مرگ بفرستد.

- گروه زندگی ـ زهره سعیدی: مدتی است بغ کرده و گوشه اتاقش نشسته است، نه غذای درست و حسابی می خورد و نه با کسی صحبت می کند، حتی مدرسه هم چند روز در میان می رود و کسی حریفش نمی شود که بپرسد داستان چیست؟ زمانی هم که با او صحبت می کنند و می پرسند مشکلش چیست، تنها اشک می ریزد و می گوید که دیگر از این زندگی خسته شده و می خواهد بخوابد، بیدار شود و دیگر زنده نباشد! اطرافیانش اسم درد بی دردی رویش گذاشته اند و حس می کنند که همه کارهایش شوآف است و تنها  می خواهد باج بیشتری از والدین بگیرد، به خاطر همین زیاد توجه نمی کنند و می گویند که این نیز بگذرد.

اما یک روز آژیر خطر در خانه می پیچد و آن هم مصرف میزان زیادی قرص است که از سوی او صورت گرفته و همه خانواده را روانه بیمارستان می کند.

برخی تصور می کنند در برابر کسی که صحبتی از خودکشی می کند، باید او را نادیده بگیرند اما در مقابل عده دیگری می گویند که باید نسبت به خیلی مسائل در ارتباط و صحبت های اطرافیان و خانواده حساس باشند اما کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژست خودکشی را جدی بگیرید/ نسبت به این جمله ها حساس شوید

ژست خودکشی را جدی بگیرید/ نسبت به این جمله ها حساس شوید