مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 10:472022-10-25اقتصادي

حمایت شهرداری از ایده های خلاقانه و نوین


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از ایده های کاربردی، نوین و خلاقانه حمایت خواهد کرد، گفت: ایده ها باید مبنای علمی داشته باشند و کیفیت امور را نسبت به گذشته افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حسین نظری درباره برگزاری رویداد ایده پردازی تهران 1404 گفت: در این رویداد 270 ایده در حوزه مدیریت پسماند و بازیافت در سه بخش کاهش تولید پسماند و راه های جلوگیری از تولید پسماند زیاد، شیوه مدیریت جمع آوری و حمل پسماند و ایده پردازی در خصوص نحوه بازیافت و تبدیل آن به انرژی ارسال شده که برخی از آن ها ایده هایی کاربردی و قابل بررسی است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ایده هایی که قابلیت اجرا داشته باشند، به طور قطع مورد حمایت شهرداری تهران قرار می گیرند، افزود: چنانچه در شهر به دنبال تحول باشیم، باید از ایده های جدید حمایت کنیم؛ چرا که فقط با خلاقیت و نوآوری می توانیم در شهر تحول ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: ایده ها باید مبنای علمی داشته باشند، در کار مردم تسهیل ایجاد کنند و کیفیت امور را نسبت به گذشته افزایش دهند.

انتظار داریم ایده های خلاقانه حداقل از این موارد برخودار باشند تا زمینه حمایت شهرداری را ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری از ایده های خلاقانه و نوین

حمایت شهرداری از ایده های خلاقانه و نوین