مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:072022-10-25سياسي

سهراب پور: عزم ویژه دست اندرکاران برای تحقق خواسته رهبری درباره نخبگان


پس از دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و تأکید ویژه رهبر انقلاب به شرایط نخبگان، نهادهای ذیربط برای تحقق این خواسته ولایت فقیه برنامه ریزی کردند.

- سعید سهراب پور رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و چهره ماندگار کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به اهمیت توجه به نخبگان و همچنین اهمیت و وظیفه دانشگاه ها در پیشرفت علمی کشور، گفت: نظرات مقام معظم رهبری مسوولان را به تحرک در این زمینه وا داشته به طوریکه در معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان سعی در برنامه ریزی بهتر برای تحقق سریع تر خواسته های مقام معظم رهبری دارند و جلساتی را در این زمینه برگزار کردند.

وی افزود: وزرای علوم و بهداشت و نهادهای دیگر که در این زمینه وظایف مرتبط دارند نیز در حال تلاش برای بهتر شدن امور هستند.

* داخلی ها و خارجی ها بر پیشرفت علمی ایران صحه می گذارند سهراب پور با بیان اینکه تمام داخلی ها و خارجی ها بر پیشرفت علمی ایران صحه می گذارند، اظهار داشت: این همه پیشرفت علمی داشتیم که نخبگان کشور در تمام این پیشرفت ها تاثیرگذار بودند و این پیشرفت ها نتیجه تلاش نخبگان است که اساتید نخبه و دانشجویان نخبه این پیشرفت ها را رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهراب پور: عزم ویژه دست اندرکاران برای تحقق خواسته رهبری درباره نخبگان

سهراب پور: عزم ویژه دست اندرکاران برای تحقق خواسته رهبری درباره نخبگان