مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-25سياسي

ضرورت بازخوانی «اسلام ناب» به مثابه نقطه کانونی «گفتمان انقلاب اسلامی»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه از نهمین دوره کرسی های آزاد اندیشی با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

- ضرورت بازخوانی اسلام ناب به مثابه نقطه کانونی گفتمان انقلاب اسلامی رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: امام راحل مصداق های اسلام آمریکایی را تعیین و نماد های اسلام ناب در انقلاب اسلامی را هم مشخص کرده اند و ما امروز باید برای بازسازی گفتمان انقلاب اسلامی این نماد ها را با شرایط جدید بازخوانی و بازسازی کنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه از نهمین دوره کرسی های آزاد اندیشی با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والسملمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: عنوان اسلام در ترکیب انقلاب اسلامی، بار معنایی بسیار مهمی دارد وانقلاب چالش های متعددی پشت سر گذاشت تا این وصف برای انقلاب اسلامی تثبیت شد، دراول انقلاب، بعضی از اعاظم اصرار داشتند که عنوان اسلام را در ترکیب جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازخوانی «اسلام ناب» به مثابه نقطه کانونی «گفتمان انقلاب اسلامی»

ضرورت بازخوانی «اسلام ناب» به مثابه نقطه کانونی «گفتمان انقلاب اسلامی»