مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-25سياسي

برخی خواص در سیستان و بلوچستان گوش به فرمان خارج از مرزها هستند


حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلافات قومی و مذهبی اظهارکرد: - نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی خواص در استان سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن منافع نامشروع، گوش به فرمان خارج از مرزها و لندن نشینان هستند.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلافات قومی و مذهبی اظهارکرد: دشمن به دنبال این است که از هر فرصتی برای سوء استفاده و لطمه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند؛ چرا که مردم ایران انقلاب شکوهمندی را رقم زده اند و الگوی جدیدی را برای کل جهان بشریت ارائه داده اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی، منافع نامشروع تمام بدخواهان بشریت را بهم ریخته است و به همین دلیل دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی کنند تا حرکت آن را کند کنند.

یکی از موضوعاتی که دشمن از آن برای ضربه به نظام استفاده می کند، اختلافات قومی و مذهبی است.

البته در استانی مانند سیستان و بلوچستان که این مسائل در اوج قرار دارد، مردم سالیان متمادی در کنار یک دیگر زندگی مسالمت آمیز داشته اند و هیچ گاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خواص در سیستان و بلوچستان گوش به فرمان خارج از مرزها هستند

برخی خواص در سیستان و بلوچستان گوش به فرمان خارج از مرزها هستند