مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-25اقتصادي

برداشت بیش از 11 هزار تن بادام در گیلان


مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت بیش از 11 هزار تن بادام زمینی در گیلان خبر داد و گفت: آستانه اشرفیه قطب بادام زمینی گیلان بوده و بادام کاران گیلانی در سال زراعی جدید 11 هزار و 900 تن بادام زمینی برداشت و به بازارهای مصرف عرضه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم اکبرزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان برداشت بادام زمینی در استان گیلان اظهار کرد: برداشت بادام زمینی در گیلان از اواسط شهریور ماه در آستانه اشرفیه قطب تولید این محصول در گیلان آغاز و پایان مهر به اتمام رسیده است.

  وی از برداشت بیش از 11 هزار تن بادام زمینی در استان گیلان خبر داد و افزود: آستانه اشرفیه قطب بادام زمینی استان گیلان بوده و بادام کاران گیلانی در سال زراعی جدید 11 هزار و 900 تن بادام زمینی به ارزش 770 میلیارد تومان برداشت و به بازارهای مصرف عرضه کردند.

  مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به کشت بادام زمینی در دیگر نقاط استان گیلان تصریح کرد: شهرستان آستانه اشرفیه با 2هزار و 507 هکتار اراضی حاصلخیز، قطب تولید این محصول در کشور و استان گیلان محسوب می شود ولی با تلاش های انجام شده بادام زمینی درشهرستان های رشت، تالش، رودبار و بندرانزلی نیز کشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از 11 هزار تن بادام در گیلان

برداشت بیش از 11 هزار تن بادام در گیلان