مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-25سياسي

دو حمله به سامانه سوخت را خنثی کردیم / حمایت پلتفرم های خارجی از اغتشاشات


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه های این سازمان در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل برگزار شد، - رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امسال دو حمله به سامانه سوخت شد، اما توانستیم آن را خنثی کنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه های این سازمان در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل برگزار شد، با بیان اینکه این هفته از چهارم تا یازدهم آبان خواهد بود، اظهار کرد: شعار هفته پدافند غیرعامل امسال برای مردم، پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکرد ها تعیین شده است؛ زیرا عمده تهدیدات متوجه زیرساخت های کشور است.

سردار جلالی افزود: به همین منظور، تلاش کردیم که با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد، تداوم کارکرد های زیرساختی کشور در مواجهه با تهدیدات دچار اختلال نشود و بر این اساس، برنامه هایی که برای هفته مورد اشاره برگزار خواهد شد بر همین محور خواهد بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه از برپایی نمایشگاه های محصولات پدافند سایبری، پدافند زیستی و پدافند شیمیایی خبر داد و گفت: نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو حمله به سامانه سوخت را خنثی کردیم / حمایت پلتفرم های خارجی از اغتشاشات

دو حمله به سامانه سوخت را خنثی کردیم / حمایت پلتفرم های خارجی از اغتشاشات