مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:002022-10-25سياسي

نحوه اخذ عوارض شهرسازی شهرداری تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صارمی در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت لایحه اصلاح نحوه اخذ عوارض حوزه شهرسازی شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت حمایت از کسب و کار و اشتغال آفرینی، - یک فوریت لایحه اصلاح نحوه اخذ عوارض حوزه شهرسازی شهرداری تهران در یکصدمین جلسه شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صارمی در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت لایحه اصلاح نحوه اخذ عوارض حوزه شهرسازی شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت حمایت از کسب و کار و اشتغال آفرینی، رونق ساخت و ساز در تهران و همچنین تسهیل و دسترسی عموم شهروندان به مسکن، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این مسائل، لایحه به شورا تقدیم شده تا بتوان به صورت پلکانی مشوق هایی را برای مردم در نظر گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: شهروندانی که عوارض نوسازی و خدمات شهری را پرداخت می کنند از تخفیف 20 درصدی برخوردار می شوند و بابت عوارضی که به موقع پرداخت می کنند جایزه خوش حسابی می گیرند.

وی با اعلام اینکه صدور پروانه از سال 90 تا 97 در حد معقول بوده است، یادآور شد: در سال 1390 میزان صدور پروانه 28 هزار فقره بوده که تا سال 97 کاهش محدودی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اخذ عوارض شهرسازی شهرداری تصویب شد

نحوه اخذ عوارض شهرسازی شهرداری تصویب شد