مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 12:552022-10-25بين الملل

سوریه در فصلی باشکوه از سیاست؛ حالا اتحادیه عرب باید به سوی دمشق بازگردد


وبگاه شبکه «المیادین» در تحلیلی نوشت که باوجود دشمنی های آشکار برخی کشورهای عربی با سوریه و تعلیق عضویتش در اتحادیه عرب، حالا دولت دمشق سربلندانه از بحران خارج شده و دیگر بازگشت به اتحادیه موضوع مهمی برای این کشور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه شبکه خوبی به یاد دارم، زمانی که با هواپیمای خط هوایی مصر بر فراز فرودگاه بین المللی دمشق پرواز کردم؛ در آن زمان اتفاقاتی که برخی ها به آن انقلاب می گفتند، در ابتدای روندش بود.

 از پنجره های هواپیمایی که در حال آماده شدن برای فرود بود، دیدیم ابرهایی از دود سیاه قسمت بزرگی از آسمان دمشق را پوشانده است؛ جایی که بسیاری دوست دارند آن را شهریاسمین بنامند.

از اولین لحظه ای که وارد لابی های فرودگاه شدیم، زندگی غیرطبیعی به نظر می رسید؛ زیرا تعداد افرادی که می آمدند بسیار اندک بود و تعداد پروازهای خروجی بسیار زیاد.

  کاروان نظامیان آمریکایی در سوریه کمپین های ترس و ارعاب شبکه های ماهواره ای ناتو که به زبان مخالف صحبت می کردند، در قوی ترین حالت خود فعال شده بودند و دروغ هایشان خود را در همه سطوح و عرصه ها مخابره می کردند.

 صفحه نمایش این شبکه ها پر از انواع اطلاعات نادرست و فریب کارانه بود و ترس را برای مردم ساده تبلیغ می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه در فصلی باشکوه از سیاست؛ حالا اتحادیه عرب باید به سوی دمشق بازگردد

سوریه در فصلی باشکوه از سیاست؛ حالا اتحادیه عرب باید به سوی دمشق بازگردد