مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 13:202022-10-25ورزشي

اعتراض رسمی فدراسیون تکواندو ایران به فدراسیون جهانی برای عدم صدور روادید انگلیس


رییس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، سومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال 2022 عصر دوشنبه دوم آبان ماه بعد از سه روز مبارزه 256 تکواندوکار از 61 کشور به میزبانی انگلستان در منچستر به پایان رسید.

این در حالیست که ملی پوشان ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.

به همین منظور طی نامه ای به دکتر چو اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صدور نشدن روادید اعلام و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.

متن نامه بدین شرح است: جناب آقای دکتر چو -رییس محترم فدراسیون جهانی در نهایت تأسف به اطلاع می رساند علیرغم پیگیری ها و مکاتبات متعدد ذیل، برای هیچ یک از اعضای تیم ایران جهت حضور در مسابقات گرندپری منچستر، روادید سفر به انگلستان صادر نشد.

پس از نهایی شدن ترکیب تیم از طریق سیستم GMS ضمن رعایت ضرب الاجل های ثبت نام، پیوسته پیگیر دریافت دعوت نامه ها بودیم تا متعاقب آن بتوانیم سریعا برای اخذ روادید اقدام نماییم.

در جریان مسابقات گرندپری پاریس 2022، من شخصا با WT و رییس تکواندو ورزشکاران که در چند هفته گذشته به امید دریافت به موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض رسمی فدراسیون تکواندو ایران به فدراسیون جهانی برای عدم صدور روادید انگلیس

اعتراض رسمی فدراسیون تکواندو ایران به فدراسیون جهانی برای عدم صدور روادید انگلیس