مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 13:302022-10-25اقتصادي

احصا و ارائه راه کار برای مشکلات از اولویت ها است/بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی


استاندار زنجان بر لزوم توجه به مشکلات و ارائه راه کار برای حل آن ها گفت: حوزه های آب، معدن، عبور از کشاورزی سنتی به مدرن، زنجیره تولید، مشکلات کلان حمل و نقل و اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان را از جمله مسائلی دانست که ذهنش را درگیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان زنجان با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در این حوزه و لزوم طی روند مورد نظر برای آن ها اظهار کرد: منتهی باید متوجه بود که دغدغه و مشکل من در این حوزه امور دیگر هستند که باید برای آن ها چاره اندیشی شود.

استاندار زنجان حوزه های آب، معدن، عبور از کشاورزی سنتی به مدرن، زنجیره تولید، مشکلات کلان حمل و نقل و اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان را از جمله مسائلی دانست که ذهنش را درگیر کرده است.

وی با تاکید بر تلاش و اقدام برای ارائه راه کار برای مشکلات مطرح شده، افزود: با تقسیم بودجه بین مسائل مطرح شده، می توان نسبت به احصا و ارائه راه حل اقدام کرد.

افشارچی تاکید کرد: پرهیز از مدل قدیم فراخوان و ورود عملیاتی برای احصا و ارائه راه کار می تواند، در نتیجه بخش بودن اقدامات موثر باشد.

استاندار ادامه داد: با برنامه ریزی و اقدامات در حوزه آب به ویژه بخش کشاورزی می توان بین مصرف و ورودی آب در منابع زیرزمینی تعادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصا و ارائه راه کار برای مشکلات از اولویت ها است/بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی

احصا و ارائه راه کار برای مشکلات از اولویت ها است/بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی