مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 13:552022-10-25سياسي

اجرای 70 برنامه فرهنگی در هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع)


معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: 70 برنامه فرهنگی و مذهبی متنوع به مناسبت هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) در این آستان مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، عباس سلیمی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بزرگداشت ولادت حضرت سیدالکریم اظهار کرد: هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) از پنجشنبه 5 آبان ماه آغاز می شود و همراه با 70 برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه و عظمت حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: در مجموعه آستان مقدس برنامه ای برای معرفی امام زادگان آرمیده در این حرم مطهر تحت عنوان ستارگان خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: عیادت روزانه متولیان آستان از بیماران بستری در خانه ها و بیمارستان ها، تجدید میثاق با شهدای شهرری، غبارروبی ضریح، چراغ گردانی و خطبه خوانی از برنامه های این هفته خواهد بود.

سلیمی افزود: برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته و اجرای گروه های تواشیح کشوری، برپایی مراسم دعا و نیایش به همراه آیین تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم(ع) از دیگر برنامه های این آستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 برنامه فرهنگی در هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع)

اجرای 70 برنامه فرهنگی در هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع)