مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 14:252022-10-25اجتماعي

ثبت نام مجدد بیمه تکمیلی فرهنگیان شاغل از امروز اغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید مقدم زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: باتوجه به درخواست های مکرر فرهنگیان برای ثبت نام در بیمه درمان تکمیلی، - فرهنگیان شاغل از امروز تا 10 آبان می توانند برای بهره مندی از پوشش بیمه درمان تکمیلی ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید مقدم زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: باتوجه به درخواست های مکرر فرهنگیان برای ثبت نام در بیمه درمان تکمیلی، با هماهنگی انجام شده با شرکت بیمه گر مقرر شده است از سوم تا دهم آبان 1401 سامانه شرکت بیمه دانا جهت ثبت نام این دسته از فرهنگیان در دسترس قرار بگیرد.

به گفته او با توجه به عدم تمدید زمان اعلام شده، فرهنگیان باید با مراجعه به سامانه شرکت بیمه دانا نسبت به ثبت نام جهت بهره مندی از پوشش بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

تمام افراد متقاضی بیمه درمان تکمیلی از اول تیر 1401 تحت پوشش قرار گرفته و بر این اساس نسبت به کسر معوقات ماه های قبل از حقوق آنان اقدام خواهد شد.

در شیوه نامه اجرایی بیمه درمان تکمیلی سال 1401 آمده است که کلیه کارکنان شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) به همراه افراد تحت تکفل آنان می توانند با پرداخت حق بیمه ماهانه از مجموع مبلغ 2/750/000 ریال (مبلغ 916/000 ریال برای هر نفر سهم کارمند و مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مجدد بیمه تکمیلی فرهنگیان شاغل از امروز اغاز شد

ثبت نام مجدد بیمه تکمیلی فرهنگیان شاغل از امروز اغاز شد