مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 14:452022-10-25حوادث

ضرب شصت پلیس به سارقان زورگیر در اراک


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی 4 نفر از عناصری که با استفاده از سلاح سرد در اراک اقدام به زورگیری می کردند، شناسایی و در یک عملیات ویژه دستگیر شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پلیس هادی رفیعی کیا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تعدادی سرقت به عنف با استفاده از سلاح سرد در شهرستان اراک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان در این زمینه، 4 نفر از عناصری که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری می کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به اعتراف متهمان به اعمال مجرمانه خود، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد از جمله قمه، چاقو و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

 رفیعی کیا بیان کرد: متهمان دستگیر شده به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه تلفن همراه اعتراف نموده که اموال مسروقه کشف و ضبط و به مالباختگان برگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پلیس همواره در خدمت گذاری به مردم آماده است و با قاطعیت، اشرافیت و تسلط با اینگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب شصت پلیس به سارقان زورگیر در اراک

ضرب شصت پلیس به سارقان زورگیر در اراک