مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 15:202022-10-25بين الملل

سفیر پاکستان در بغداد با عبداللطیف رشید گفتگو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهور عراق، احمد امجد علی، سفیر پاکستان در عراق امروز با عبداللطیف رشید، - سفیر پاکستان در بغداد امروز با رییس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهور عراق، احمد امجد علی، سفیر پاکستان در عراق امروز با عبداللطیف رشید، رییس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، سفیر پاکستان در این دیدار پیام مکتوب عارف علوی، رییس جمهور پاکستان که حاوی تبریک به رشید بابت ریاست جمهوری عراق بود را تحویل داد.

علوی در این پیام تاکید کرده است: ملت عراق به روند پیشرفت، سازندگی و پیشرفت با وجود چالش های امنیتی و اقتصادی در جهان ادامه می دهد.

رییس جمهور پاکستان نسبت به توسعه روابط دوجانبه و تاریخی ریشه دار بین دو کشور برادر و در راستای خدمت به منافع مشترک ابراز امیدواری کرد.

از سویی دیگر رییس جمهور عراق از احساسات صادقانه همتای پاکستانی خود تقدیر و بر اهتمام عراق به توسعه روابط دوجانبه و گسترش همکاری سازنده برای تحقق آرمان های دو ملت عراق و پاکستان تاکید کرد.

وی به اهمیت هماهنگی تلاش ها در راستای تحقق منافع مشترک و تثبیت امنیت و ثبات در منطقه نیز اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پاکستان در بغداد با عبداللطیف رشید گفتگو کرد

سفیر پاکستان در بغداد با عبداللطیف رشید گفتگو کرد