مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 15:252022-10-25اقتصادي

شرایط بهره مندی از وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار


معاونت امور زمان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در جهت تامین معیشت خانواده، رفع این معضل به ویژه در بخش وام های اشتغال خرد، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، مصوبه ستاد ملی زن و خانواده در موضوع طرح تسهیل ضمانت وام های خرد بانکی برای زنان سرپرست خانوار دهک های 1 تا 5 درآمدی یکی از موضوعات مبتلا به زنان سرپرست خانوار دریافت کننده وام بانکی، معرفی ضامن یا ضامنین به بانک است که عموماً یکی از موانع مهم در مسیر دریافت تسهیلات بانکی به شمار می آید.

معاونت امور زمان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در جهت تامین معیشت خانواده، رفع این معضل به ویژه در بخش وام های اشتغال خرد، امری لازم است.

در این راستا معاونت زنان و خانواده، رفع موانع از مسیر دریافت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در گروه های کم برخوردار را به عنوان یکی از دغدغه های مهم در دستور کار قرار داده است.

بر این اساس دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده مصوبه اولین جلسه ستاد در دولت سیزدهم را به این امر اختصاص داد و طی این مصوبه، مقرر شد تا معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با همکاری وزارت تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و بانک رفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهره مندی از وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار

شرایط بهره مندی از وام اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار