مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:202022-10-25سياسي

توسعه گردشگری کرج به کمک ارتقاء حوزه صنایع دستی


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حفظ و توسعه صنایع دستی دوبال توسعه گردشگری است بر حفظ و بهره برداری صحیح از میراث فرهنگی وهمکاری تمام دستگاه ها در حفظ و بهره برداری آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین مهاجری، عضو شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور شورای شهر کرج، گفت: سومین اجلاس کلان شهرها و مراکز استان ها با محوریت گردشگری شهر و صیانت و بهره مندی پایدار از میراث تاریخی و طبیعی طی دو روز به میزبانی کمسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با حضور حجت الاسلام امرودی مشاور امور فرهنگی وزیر امور خارجه، احمد تجری مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهر ها در ساری برگزار شد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این اجلاس مباحث مختلفی در ارتباط با گردشگری شهرها و استفاده از این ظرفیت برای رشد، توسعه اقتصادی و ارتقاء صنعت گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهاجری بیان کرد: تاکید بر ضرورت تامین امنیت اخلاقی، سلامت و امنیت اقتصادی که یکی از شاخصه های مهم و زمینه ساز رونق صنعت گردشگری است، مورد بحث قرار گرفت و تحقق این امر موجب افزایش چشمگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری کرج به کمک ارتقاء حوزه صنایع دستی

توسعه گردشگری کرج به کمک ارتقاء حوزه صنایع دستی