مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:202022-10-25سياسي

یادواره 130 بانوی شهیده استان قم برگزار می شود


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم از برگزاری یادواره 130 بانوی شهیده استان قم در راستای برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی اکبر خوش گفتار مقدم رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز آموزشی جامعه الزهرا (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: موضوع کنگره شهدا یک موضوع فرهنگی است و اصحاب رسانه به عنوان رسولان فرهنگی شهدا باید پیام آن ها را به درستی به جامعه و نسل های بعدی انتقال دهند.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته برنامه ها، دیدارها و یادواره های مختلفی در راستای کنگره ملی شهدای استان قم برگزار شده که آخرین برنامه نمایش فصل شیدایی بود که با استقبال بیش از 135 هزار نفری مردم مواجه شد و همه تماشاگران و چهره های شاخص علمی، حوزوی و سیاسی و.

که به تماشای این اثر فاخر پرداختند بسیار راضی بودند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: دیدار ها و یادواره هایی که برگزار کردیم باعث شد شهدای ارتش از این مظلومیت و کم توجهی درآیند و رشادت های آن ها برای مردم بیشتر تبیین شد.

خوش گفتار مقدم عنوان کرد: ساخت فیلم با محوریت شهدا به ویژه شهید زین الدین، اجرای نمایش، برگزاری یادواره های شهدای مختلف، تهیه، توزیع و چاپ کتاب با محوریت شهدای عزیز، کمک های مومنانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 130 بانوی شهیده استان قم برگزار می شود

یادواره 130 بانوی شهیده استان قم برگزار می شود