مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:212022-10-25اقتصادي

تولید 80 درصد گاز کشور در پارس جنوبی/ دشمنان به دنبال توقف تولید گاز هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه عسلویه عصر امروز به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در جمع کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع به کمک صنعت نفت و گاز آمده و تجهیزات صنایعی همچون پالایشگاه های گاز و پتروشیمی ها را تولید می کنند؛ دستاوردی که در اوایل از آرمان های انقلاب بود و امروز به واقعیت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه عسلویه تصریح کرد: اطلاع داریم دشمنان انقلاب تلاش های گسترده ای را برای توقف تولید گاز در پارس جنوبی انجام داده اند که هریک از این ترفندها با هوشیاری کارکنان این صنعت، نقش برآب شده و خواهد شد.

تاجیک عنوان کرد: تداوم تولید گسترده گاز و اهمیت ویژه به پدافند غیرعامل در منطقه پارس جنوبی باید بیش از پیش تقویت شوند اما در کنار این موارد باید از طریق پدافند عامل، حراست از دریا و هوا را بیش از گذشته در منطقه پوشش گسترده دهیم.

ظرفیت تولید گاز کشور در پارس جنوبی افزایش می یابد در این نشست، کامبیز صفتی سرپرست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با تبریک هفته پدافندغیرعامل با بیان اینکه 80 درصد گاز کشور در پارس جنوبی تولید می شود، اظهار کرد: با انجام اقدامات شاخص و تکیه بر توان داخل و دانش بومی توانسته ایم در شش ماه نخست سال جاری به میزان هشت هزار و 625 استاندارد میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه پنجم تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 80 درصد گاز کشور در پارس جنوبی/ دشمنان به دنبال توقف تولید گاز هستند

تولید 80 درصد گاز کشور در پارس جنوبی/ دشمنان به دنبال توقف تولید گاز هستند