مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:252022-10-25سياسي

11 هکتار زمین صنعتی راکد در استان اردبیل آزادسازی شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: 11 هکتار زمین صنعتی در قالب 20 قرارداد راکد، در شهرک های صنعتی استان اردبیل آزادسازی شد.

- محمد اهلی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، از برگزاری اولین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسات هیأت حل اختلاف، بررسی و رسیدگی به قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه گذار بلاتکلیف و راکد رها می شود، تعیین تکلیف شده و این اراضی پس از طی مراحل قضایی، خلع ید و آزادسازی شوند.

وی افزود: در صورت عدم آزادسازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود و شهرک های صنعتی جولانگاه دلالان و سفته بازان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در این جلسه به وضعیت 52 قرارداد راکد رسیدگی شد که در نتیجه این بررسی ها، 11 هکتار زمین صنعتی در قالب 20 قرارداد راکد، آزادسازی و برای باقی طرح های صنعتی که امکان اجرای طرح خود را داشتند، مهلت دوباره اعطا شد.

اهلی تصریح کرد: از صاحبان قراردادهای راکد دعوت می کنیم تا هرچه سریع تر نسبت به تکمیل طرح تولیدی خود اقدام کنند که در غیر این صورت، این قراردادها با حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هکتار زمین صنعتی راکد در استان اردبیل آزادسازی شد

11 هکتار زمین صنعتی راکد در استان اردبیل آزادسازی شد