مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 20:552022-10-25دانش

راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی درجه یک دانشگاهی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی


مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی واحد بجنورد به عنوان کلینک درجه یک دانشگاهی در این حوزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، در حاشیه دومین نشست روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: از مجموع 11 کلینیک درجه 1 در سطح کشور، کلینیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اولین کلینیک گیاه پزشکی درجه 1 دانشگاهی است که در زمینه ارزیابی و نظارت بر سلامت نهال های تولیدی شناسنامه دار خدمات ارزنده ای به بخش کشاورزی منطقه ارائه می کند.

وی خاطر نشان کرد: این خدمات نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت غذایی کشور دارد، چراکه این کلینیک و کلینیک های مشابه آن با بکارگیری علوم و فناوری کشاورزی، نسبت به شناسایی و مقابله با عوامل مختلف خسارت زای محصولات کشاورزی و در نهایت افزایش محصولات کشاورزی نقش ایفا می کنند.

محمدی در ادامه گفت: اقدامات انجام گرفته و پیشروی اداره کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی، برند سازی آزمایشگاه ها از طریق اخذ استاندارد ISO-17025، ISO-17020 ، توسعه آزمایشگاه های همکار و عضو شبکه فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی درجه یک دانشگاهی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی

راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی درجه یک دانشگاهی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی