مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 21:102022-10-25حوادث

کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی شهروند زنجانی خبر داد و گفت: کاربران فضای مجازی فریب پیام های دریافتی از صفحات جعلی و منتسب به آشنایان خود مبنی بر درخواست واریز وجه فوری را نخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید احمد موسوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی دسترسی غیر مجاز به اکانت اینستاگرامی و درخواست وجه از دنبال کنندگان صفحه شخصی به بهانه مشکل مالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی های فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در یکی از شهرستان های استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی ، متهم به هویت معلوم دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه متهم منکر هر گونه بزه ارتکابی می شد، پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، ضمن اعتراف به عمل مجرمانه ارتکابی، انگیزه خودش را مالی بیان کرد.

موسوی در ادامه افزود: کاربران فضای مجازی دقت کنند در صورتی که حساب کاربری آنها مورد دسترسی غیرمجاز مجرمان قرار گرفت برای پیشگیری از هرگونه سوء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی

کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی