مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 21:202022-10-25ورزشي

4 دهیار بومی در روستاهای بخش مرکزی قرچک منصوب شدند


بخشدار مرکزی قرچک از انتصاب 4 دهیار بومی در بخش مرکزی در روستاها شهرستان قرچک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از قرچک، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه مراسم معارفه دهیار روستای ولی آباد زادگاه سرلشکر شهید ستاری اظهار کرد: احکام تمامی دهیار های بخش مرکزی شهرستان قرچک صادر شد و تمامی روستاهای بخش مرکزی دارای دهیار هستند.

وی گفت: حضور دهیاری ها در بخش مرکزی شهرستان باعث پیشرفت توسعه در روستاها خواهد شد، و پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی با جدیت پیگیری خواهد شد و به زودی شاهد پیشرفت توسعه در روستاها خواهیم بود.

قیصر پناه افزود: در حال حاضر احکام دهیاری آقایان مهدی علیزاده در روستای دهیار داودآباد، محمدرضا قنبرنژاد دهیار روستای ولی آباد، محمدرضا مهری دهیار روستای محمدآباد و سید وحید بنی هاشم نیز به عنوان دهیار روستای قشلاق دوم صادر شده است.

وی بیان داشت: انتصاب دهیارهای بومی باعث می شود که آنها در محل خدمت خود حضور مستمر داشته باشند و خوشبختانه این دهیاری ها مدتها به صورت سرپرستی اداره می شد.

قیصر پناه در پایان خاطر نشان کرد: از همه دهیاران خواسته شده با به طور جد مشکلات مردم در روستاها را پیگیری کنند، هدف دولت سیزدهم در روستاها ارائه خدمات متوازن و رفع محرومیت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 دهیار بومی در روستاهای بخش مرکزی قرچک منصوب شدند

4 دهیار بومی در روستاهای بخش مرکزی قرچک منصوب شدند