مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 00:302022-10-25اقتصادي

ایجاد خط سبز دریایی در مازندران/تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل


مدیرعامل پدافند غیرعامل مازندران از ایجاد خط سبز دریایی با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی، غله، جهاد کشاورزی و گمرک را از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حمید بخشی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در  با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل بعد از دو دهه شکل گیری از سال 1390 به دستگاه های دولتی و غیردولتی را لازم الاجرا دانست و گفت: لازم است دارایی های باارزش، حیاتی و حساس کشور در مراقبت و ایمنی ویژه قرار گیرد.

بخشی وظیفه پدافند غیرعامل را در قامت یک نیرو به صورت مستقل اعلام کرد و افزود: این سازمان در بحث افزایش آمادگی، بازدارنگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل مدیریت بحران فعالیت دارد.

به گفته بخشی، تابستان گذشته تدابیر خاص در حوزه استفاده از انرژی صورت گرفت تا کمترین خاموشی را داشته باشیم و همین تدابیر در بخش گاز هم لحاظ می شود.

مدیرعامل پدافند غیرعامل مازندران، به پیشرو بودن شورای پدافند غیرعامل استان در کشور اشاره کرد و یادآور شد: 11 کارگروه پدافند غیرعامل با حکم استاندار فعالیت دارند و در این کارگروه ها تمامی دستگاه های اجرایی استان عضو هستند.

وی افزود: با توجه به بالا بودن ضریب نفوذ اینترنت در مازندران در کنار رسیدگی به تهدیدات زیستی، تهدیدات سایبری هم در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط سبز دریایی در مازندران/تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل

ایجاد خط سبز دریایی در مازندران/تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل