مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 00:452022-10-25ورزشي

لیگ قهرمانان اروپا: اولین باخت رئال و حذف یوونتوس


در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس مقابل بنفیکا با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و از صعود به مرحله بعد بازماند و رئال در آلمان مقابل لایپزیگ به باخت رضایت داد.

دیناموزاگرب در حضور تمام مدت صادق محرمی مقابل میلان در خانه شکست سنگین 4 بر صفر را تجربه کرد تا از صعود به مرحله بعد بازماند و در هفته پایانی برای رسیدن به لیگ اروپا تلاش کند.

دورتموند نیز در دیداری که ریاض محرز پنالتی خود را از دست داد مقابل منچسترسیتی به تساوی بدون گل رسید تا با کسب یک امتیاز جواز حضور به مرحله حذفی را بدست آورد.

  نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است: گروه E دیناموزاگرب کرواسی صفر - میلان 4گل ها: گابیا - لیائو - ژیرو و لیوبیچیچ (گل به خودی) ساعتی پیش چلسی با برتری 2 بر یک مقابل سالزبورگ صعود خود را قطعی کرد.

گروه F لایپزیگ 3 - رئال مادرید 2گل ها: گواردیول - انکونکو و ورنر برای لایپزیگ ؛ وینیسیوس و رودریگو (پنالتی) برای رئال سلتیک یک - شاختار یکگل ها: گیاکوماکیس برای سلتیک - مودریک برای شاختار با این نتیجه سلتیک از صعود بازماند و شاختار و لایپزیگ باید در هفته پایانی برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان اروپا: اولین باخت رئال و حذف یوونتوس

لیگ قهرمانان اروپا: اولین باخت رئال و حذف یوونتوس