مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:452022-10-26اقتصادي

تارا و 207 در بورس کالا عرضه می شود


به دلیل پذیرش 2 محصول تارا و 207 در بورس کالا، عرضه آن ها انجام می شود و با توجه به اینکه واقعی سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مجید عشقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به اطلاعیه ایران خودرو در خصوص لغو عرضه خودرو تارا و 207 به بورس کالا اشاره کرد و گفت: فرآیندی را در راستای پذیرش خودرو در بورس کالا آغاز کردیم و در این زمینه نیز در مراسم افتتاحیه معاملات خودرو اعلام کردم، راهی که در پیش گرفته ایم یک راه بدون بازگشت است.

وی اظهار داشت: از ابتدا قرار بر این بود تا عرضه خودرو به صورت پله پله انجام و این عرضه از خودروهایی که قیمت بالاتری دارند و حساسیت کمتری بر روی آنها وجود دارد، آغاز شود تا به مرور برنامه ریزی ها برای ورود دیگر خودروها صورت گیرد.

عشقی اعلام کرد که در ادامه پذیرش خودروها در بورس کالا، پذیرش تارا و 207 هم در مسیری قرار گرفت که صحبت شده بود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: به طور معمول همیشه فاصله زمانی بین پذیرش کالا تا عرضه آن محصول ایجاد می شود و نیازمند دوره ای از زمان است تا مقدمات کار انجام شود و عرضه به مرحله اجرا برسد.

وی تاکید کرد: در زمینه پذیرش همه کالاها در بورس کالا با مقاومت هایی روبرو بودیم و تقریباً می توان گفت در همه کالاها مانند پتروشیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تارا و 207 در بورس کالا عرضه می شود

تارا و 207 در بورس کالا عرضه می شود