مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:152022-10-26اقتصادي

توزیع 14 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان


سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به توزیع نفت سفید از طریق نمایندگی های فروش نفت گفت: در هفت ماه نخست امسال تا پایان مهر، 14 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید از طریق نمایندگی های فروش این شرکت در گیلان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی شکوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع فرآورده های نفتی بدون وقفه در استان گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده هیچ گونه کمبود سوختی در استان گیلان وجود نداشته و توزیع فرآورده های نفتی بدون وقفه در این استان در حال انجام است.

  وی با اشاره به توزیع نفت سفید از طریق نمایندگی های فروش نفت گفت: در هفت ماه نخست امسال تا پایان مهر، 14 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید از طریق نمایندگی های فروش این شرکت در گیلان توزیع شد که از این مقدار هشت میلیون و 300 هزار لیتر آن به خانوارهای محروم از گاز طبیعی اختصاص یافته است.

  سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان سهیمه نفت سفید خانوارهای مناطق سخت گذر را 2 هزار و 300 لیتر در سال دانست و بیان کرد: از هشت میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده میان خانوارهای محروم از گاز طبیعی، حدود سه میلیون لیتر آن به خانوارهای مناطق سخت گذر تعلق گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 14 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

توزیع 14 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان