مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:302022-10-26سياسي

درخواست وزیر کشور برای صرفه جویی در مصرف آب


وزیر کشور از مردم خواست که با توجه به کاهش نزولات آسمانی و آب ذخیره شده در پشت پنج سد اصلی تامین آب تهران، در مصرف آب صرفه جویی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران که سه شنبه شب با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور، شهردار تهران و دیگر مسئولان انتطامی، کشوری و شهری در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره مهم ترین مصوبات و تصمیمات این جلسه گفت: در جلسه امشب مسائل مختلفی در حوزه مدیریت بحران مطرح شده و مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین مصوبات جلسه قبلی نیز بررسی شد و تعدادی مصوبه نیز برای جلسه امروز داشتیم.

وزیر کشور به موضوع ایمنی سازه ها و ساختمان ها اشاره کرد و گفت: در بخش ساختمان های نا ایمن و شناسایی و مقاوم سازی آنها، اقدامات خوبی انجام شده و قرارگاهی نیز در این بخش شکل گرفته است، خوشبختانه ارزیابی های خوبی برای سازه های ناپایدار در حال انجام است و باید بیان کنم مسائلی که می تواند برای شهر تهران مشکل ایجاد کند در این جلسه بررسی شد و مصوبات جلسات گذشته نیز پیشرفت خوبی داشت.

وحیدی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت آب در تهران نیز اظهارکرد: در این جلسه موضوع آب نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت زیرا یکی از مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر کشور برای صرفه جویی در مصرف آب

درخواست وزیر کشور برای صرفه جویی در مصرف آب