مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:402022-10-26سياسي

مرندی: شیوه فیلترینگ زمینه ساز ناآرامی ها شد


«سیدعلی مرندی» امنیت پژوه معتقد است: شیوه فیلترینگ به گونه ای بوده که اطلاعات خصوصی مردم خودمان را در اختیار فیلترشکن ها قرار دادیم و سلبریتی ها نیز در این فضا چنان رشد کردند که توانستند نسبت به گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدعلی مرندی معتقد است در چارچوب جنگ هیبریدی که در آن به سرمی بریم و در سیاستگذاری فضای مجازی و فرهنگی، به گونه ای عمل کرده ایم که فرصت ها به تهدید تبدیل شده و نهاد های رسمی آموزشی و تربیتی، گاهی کارکرد معکوس پیدا کرده اند.

گفتگو با سیدعلی مرندی امنیت پژوه پیش روی شماست: سیاست های حوزه فضای مجازی و نقش آن در ناآرامی ها مرندی، یکی دیگر از مسائل مرتبط با ناآرامی ها را مربوط به فضای مجازی می داند و می گوید: این امر به معنای سیاست های نادرست در باب این فضاست.

از یک طرف ما در سال های گذشته به گونه ای فیلترینگ کردیم که اینستاگرام به یگانه شبکه اجتماعی قدرتمند تبدیل شد.

البته واتس آپ نیز در کنار آن بود، اما واتس آپ به دلیل آنکه بیشتر ماهیت گروه های خانوادگی و ارتباط با دوستان و آشنایان داشت از اساس هیچ گاه در ایران ماهیت شبکه اجتماعی سیاسی_خبری و فرهنگی پیدا نکرد.

در این میان ما همه را به سمت اینستاگرام سوق دادیم در حالی که نسبت به دیگر شبکه های مجازی شاید بدترین گزینه برای ما و ضد ایرانی ترین شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: شیوه فیلترینگ زمینه ساز ناآرامی ها شد

مرندی: شیوه فیلترینگ زمینه ساز ناآرامی ها شد