مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 10:252022-10-26اقتصادي

تراکتور در راه بورس کالا؟


رییس کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ماشین آلات صنعتی همچون تراکتور در بورس کالا عرضه می شود، گفت: عرضه محصولات تولیدی تراکتورسازی در بورس حلقه مفقوده چالش هایی نظیر قیمت گذاری دستوری و تامین نقدینگی کشاورزان برای خرید ماشین آلات صنعتی است که با عملیاتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از سنا، محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز با اشاره به قیمت گذاری دستوری و تامین نقدینگی برای کشاورزان جهت خرید تراکتور به عنوان یکی از چالش های اصلی بخش تولید گفت: عرضه محصولات تولیدی تراکتورسازی در بورس حلقه مفقوده این چالش ها است که با عملیاتی شدن آن، قیمت عادلانه و شفاف برای تراکتور تعریف و هم افزایش ظرفیت تولید به واسطه قیمت عادلانه تحقق یافته و همچنین کاهش قیمت را در بازار آزاد شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اگر بتوان با عرضه در بورس حذف تقاضای کاذب را ممکن ساخت، تحولی بزرگ و قابل توجه در اقتصاد کشور اتفاق خواهد افتاد.

پورابراهیمی در عین حال کمک به کشاورزان به دلیل ویژگی که در بازار سرمایه وجود دارد، با امکان تامین منابع از طریق طراحی ابزارهای مالی که اتفاق خواهد افتاد را مهمترین و اساسی ترین مزیت عرضه تراکتور در بورس اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور در راه بورس کالا؟

تراکتور در راه بورس کالا؟