مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 10:452022-10-26اقتصادي

توزیع نفت سفید بین خانوار های فاقد گاز طبیعی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبر گزاری دانشجو، مجتبی شکوری سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، با بیان اینکه هر سال بالغ بر 2100 تا 2300 لیتر نفت سفید برای هر خانوار به صورت سهمیه در نظر می گیریم، - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان سهمیه نفت سفید برای خانوار های دارای مسیر عادی و مناطق کوهستانی و سخت گذر تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبر گزاری دانشجو، مجتبی شکوری سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، با بیان اینکه هر سال بالغ بر 2100 تا 2300 لیتر نفت سفید برای هر خانوار به صورت سهمیه در نظر می گیریم، افزود: هشت میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید در بین خانوار های فاقد گاز طبیعی طی هفت ماهه امسال توزیع شد.

او یکی از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی را توزیع نفت سفید بین خانوار های فاقد گاز طبیعی دانست و اظهار کرد: سهمیه نفت سفید برای خانوار های دارای مسیر عادی و مناطق کوهستانی و سخت گذر تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هر سال بالغ بر 2100 تا 2300 لیتر نفت سفید برای هر خانوار به صورت سهمیه در نظر می گیریم، افزود: در هفت ماهه امسال بیش از 14 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید از طریق فروشندگی های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سطح استان بین روستاییان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نفت سفید بین خانوار های فاقد گاز طبیعی در گیلان

توزیع نفت سفید بین خانوار های فاقد گاز طبیعی در گیلان