مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:052022-10-26سياسي

آزادیخواه: اروپا و آمریکا تشنه برجام هستند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اظهارات برخی مقامات غربی، آمریکا تشنه برجام است و می خواهد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، درباره اظهارات اخیر رابرت مالی دیپلمات ارشد آمریکایی مبنی بر اینکه برجام در اولویت سیاست های آمریکا قرار ندارد گفت: وقایع اخیر قطعه های پازلی است که از نظر غرب باید کنار هم قرار بگیرند تا اهداف آنها محقق شود.

دشمن در فقره اخیر تلاش زیادی کرد تا آشوب ها را به خیابان بکشد و تا حدی نیز در این زمینه به اهداف خود رسید؛ اما قاطبه ملت ایران علیرغم همه گلایه مندی هایی که دارند کشور، امنیت و نظام خود را قبول دارند.

آزادیخواه تصریح کرد: آنچه در روزهای اخیر در خیابان ها رخ داد نتیجه سرکردگی و هزینه های بسیاری است که دشمنان جمهوری اسلامی در مدت اخیر صرف کرده بودند و عده ای معترض را با خود همراه کردند.

وی ادامه داد: علیرغم اظهارات برخی از مقامات غربی باید بدانیم آمریکا تشنه برجام است و علاقه دارد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ البته این اشتیاق در رابطه با اروپا شدیدتر و جدی تر است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از اقدامات غربی ها از جمله اینکه هر از چند گاهی چنین اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادیخواه: اروپا و آمریکا تشنه برجام هستند

آزادیخواه: اروپا و آمریکا تشنه برجام هستند