مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:052022-10-26سياسي

اراک پتانسیل مطلوبی برای جذب سرمایه گذاران دارد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اراک به عنوان پایتخت صنعتی پتانسیل مطلوبی برای جذب سرمایه گذاران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی اکبر کریمی صبح امروز همایش فرصت های سرمایه گذاری در اراک، اظهار کرد: اراک با عنوان پایتخت صنعتی در کشور مطرح است و از تنوع صنایع برخوردار است؛ لذا توسعه شهری مقوله مهم و اساسی است که میتواند مورد توجه سرمایه گذاران در این شهر قرار بگیرد.

وی افزود: شهر اراک با این مشخصات دارای فرصت های مختلف سرمایه گذاری است که با  سرمایه گذاران می توانند در آن زمینه ها اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

کریمی ابراز کرد: برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهر اراک فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های این شهر به سرمایه گذاران است و از طرفی این همایش بستری را فراهم می سازد که صاحب نظران و کارشناسان مسائل و مشکلات شهر اراک در زمینه سرمایه گذاری را به بحث بگذارند و در کارگروه های تخصصی به آن بپردازند.

پذیرش فرهنگ حمایت از سرمایه گذار ضروری است پیمان عین القضاتی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز با تاکید بر اینکه پذیرش فرهنگ حمایت از سرمایه گذار ضروری است، گفت: در حوزه سرمایه گذاری، مشکلی که وجود دارد این است که سرمایه گذار را به عنوان یک عنصر تلاشگر و جهادی نمیشناسیم پس در شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک پتانسیل مطلوبی برای جذب سرمایه گذاران دارد

اراک پتانسیل مطلوبی برای جذب سرمایه گذاران دارد