مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:152022-10-26فناوري

هشدار به کاربران فایل های HTML: مراقب پیوست های خطرناک باشید


فایل های HTML و HTM از جمله فایل هایی که هستند که مهاجمان در پیوست ایمیل های فیشینگ خود از آنها بهره می گیرند، اگرچه این فایل ها به طور کلی به خودی خود بی خطر است، - هشدار به کاربران فایل های HTML: مراقب پیوست های خطرناک باشید فایل های HTML و HTM از جمله فایل هایی که هستند که مهاجمان در پیوست ایمیل های فیشینگ خود از آنها بهره می گیرند، اگرچه این فایل ها به طور کلی به خودی خود بی خطر است، با این وجود باید با آن با احتیاط برخورد کرد.

پس از فایل های .

EXE  ترکیب فایل های HTML و HTM در مجموع با 14.

09 درصد، بیشترین سهم را در پیوست ایمیل های هرزنامه دارند؛ در واقع تبهکاران سایبری، سارق هویت (Phisher) هستند و هدف اصلی آنان سرقت اطلاعات حساس (مانند اطلاعات اصالت سنجی و اطلاعات کارت های اعتباری)، اخاذی، دسترسی به منابع مالی قربانیان، خرید کالا یا دستیابی به سرویس و غیره است.

کارشناسان شرکت مایکروسافت (Microsoft) می گویند، گروه های تبهکاری در حملات خود برای انتقال کی لاگرها (Keylogger)  و گروهی از مجرمان سایبری برای توزیع بدافزار Trickbot  از فایل های HTML استفاده می کنند.

بر اساس گزارش شرکت تراست ویو (Trustwave) رایج ترین روش انتقال پیوست های HTML از طریق کارزارهای موسوم به فیشینگ (Phishing) است، این پیوست ها، صفحات ورود به سامانه (Sign-in page) را برای سرویس هایی نظیر مایکروسافت، گوگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به کاربران فایل های HTML: مراقب پیوست های خطرناک باشید

هشدار به کاربران فایل های HTML: مراقب پیوست های خطرناک باشید