مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-26بين الملل

استفاده تل آویو از «پگاسوس» برای ترور رزمندگان فلسطینی


یک روزنامه صهیونیستی نوشت، این رژیم برای دستیابی به فرماندهان گروه مقاومتی «عرین الاسود» در کرانه باختری از ابزار جاسوسی پگاسوس استفاده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دوشنبه شب هفته جاری ( دوم آبان) در یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و یکی از روستاهای رام الله در کرانه باختری، شش فلسطینی شهید و 20 نفر دیگر برای رسیدن به این فرماندهان از ابزارهای مختلف از جمله ابزارهای الکترونیکی پیشرفته مانند پگاسوس استفاده کرد و به کمک همین ابزارها، اطلاعات دقیقی جمع آوری کرد.

یدیعوت در ادامه مدعی شد،این آخرین عملیات نیست و تا زمان از بین رفتن گروه عرین الاسود ادامه پیدا خواهد کرد.

گروه مقاومت فلسطینی عرین الاسود/بیشه شیران (یک شنبه، 23اکتبر) از شهادت تامر الکیلانی از فرماندهان این گروه در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.

 گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه ای امروز را عزای عمومی اعلام و شهید الکیلانی را یکی از سرسخت ترین مبارزان این گروه فلسطینی توصیف کرد.

مقاومت مسلحانه در کرانه باختری اخیرا شاهد تحولی منحصر به فرد بوده است و از ابتدای هفته جاری در تبادل تیراندازی میان نظامیان رژیم صهیونیستی و رزمندگان فلسطینی در قدس و نابلس، دو نظامی صهیونیست کشته و سه نفر دیگر زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده تل آویو از «پگاسوس» برای ترور رزمندگان فلسطینی

استفاده تل آویو از «پگاسوس» برای ترور رزمندگان فلسطینی