مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:452022-10-26سياسي

وضعیت نامناسب ذخیره پشت 5 سد تأمین کننده آب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی در حاشیه سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه که با حضور شهردار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد، - وزیر کشور با بیان اینکه وضعیت ذخیره پشت 5 سدی که آب تهران را تأمین می کند، مناسب نیست، گفت: در حوزه موضوعات فنی باید مطالعات بیشتری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی در حاشیه سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه که با حضور شهردار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد، مسائل مختلف شهر تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و در ادامه مصوبات جلسه قبل نیز بررسی شد.

وزیر کشور افزود: در بخش ساختمان های نا ایمن، اقدام های خوبی انجام شده و قرارگاهی نیز در این بخش شکل گرفته و ارزیابی های خوبی برای سازه های ناپایدار در حال انجام است و باید بیان کنم مسائلی که می تواند برای شهر تهران مشکل ایجاد کند در این جلسه بررسی شد و مصوبات جلسات گذشته نیز پیشرفت خوبی داشت.

وی ادامه داد: سیل، زلزله، طوفان، سازه های ناایمن و اقدام های انجام شده در این حوزه از جمله موضوعاتی بود که در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب ذخیره پشت 5 سد تأمین کننده آب تهران

وضعیت نامناسب ذخیره پشت 5 سد تأمین کننده آب تهران