مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 12:252022-10-26اقتصادي

شرکت ملی مس ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس است


مدیرامور سهام شرکت مس در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاوراق و سپرده های بانکی داشته خارج نماید و به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی برای انتقال به حساب سجامی سهامداران واریز نماید.

مدیرامور سهام شرکت ملی مس ایران تصریح کرد:  بر اساس برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام اعلام شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سامانه کدال، پرداخت سود به سهامداران حقیقی در تاریخ 26/05/1401 و به سهامداران حقوقی در تاریخ 04/08/1401 برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: درهمین راستا شرکت ضمن پرداخت به موقع سود سهامداران حقیقی برای تامین نقدینگی جهت پرداخت سود سهام سهامداران حقوقی به مبلغ بیش از 25 هزار میلیارد تومان نسبت به آزاد سازی اوراق و سپرده های بانکی اقدام نموده که دقیقا در راستای انجام تکالیف قانونی شرکت بوده است.

برهانی نژاد گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران برای توسعه پایدار و حضور در فضای رقابتی بین المللی نیاز به مبرم به انجام پروژه های توسعه محور در راستای افزایش سطح تولید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ملی مس ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس است

شرکت ملی مس ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس است